Friday, January 20, 2012

Speechless #Friday Night

Ok, berbaki lagi 5 minggu untuk menghabiskan sesi kuliah untuk semester akhir ni. Tak sedar dah 3 tahun dibumi Kuala Terengganu ni. Sekejap je rasa masa berlalu tup-tup dah mohon untuk ijazah pulak. Secara otomitiknye, umur aku pun dah masuk angka 21. Dah besar anak ibu tapi konfius bile orang kate aku baru semester 2 diploma. What? semester 2 mean 19 tahun lah. haha dengan segala kebanggaan aku senyum malu. Ade juga yang kate aku baru lepas spm. oke 18 tahun.. wah semua tak nak bagi aku dewasa ni. err, janganlah aku nak kawen. *gatal memang tak boleh handle.

3 tahun memang tersangatlah banyak bende-bende yang dah berlaku. Suke-duke tu memang wajib ade lah kan. Macam-macam episod yang ade episod airmate, episod terase hati, episod kawan-kawan, yang penting episod hati..haha tu memang wajib ade. Even hari ni pun aku banyak bermain dengan hati. errr cik hati tolonglah berbaik dengan aku sebab banyak sangat kerje yang nak diselesaikan. Oke nampaknye malam ni cik hati dah semakin baek. tenkiu much-muchy. muahaha.

Tesis. Aku pun tak paham kenape student pengajian islam je yang ade syarat untuk bergraduasi. Fakulti lain senang-lenang je aku tengok taw-taw je nanti terus konvo. Paling tidak pun adelah beberape fakulti yang kene praktikal tapi tak semua. Dah, aku punye tesis memang belum siap padahal lagi 3 minggu nak submit. Memang gilak. ditambah lagi dengan asaimen dan pembentangan sooo stress tapi boleh lagilah kalau nak bergonjeng. haha *memang tak makan saman aku ni.

Okelah sebenarnye aku *blur nak hupdate ape kat blog ni so merapu jelah. Kampus ni sunyi je buat aku pun sunyi nak bereskan kerje-kerje aku. Maklumlah degree memanglah cuti akhir sem dah yang diploma ni pulak macam semua yang sambut gong xi fa cai tu..haha sibuk jugak nak balik makan besar. whatever, aku rase macam bahagie je pulak duduk sini. Pelik jugak family tengok aku tak balik. Maaf ye semue family terchenta hati saya tertinggal disini tak nak balik rumah. muahahaha lepas ni belum tentu dapat datang sini lagi *tu pun kalau u lain nak amik aku jadi student die kalau unisza je yang sudi, aku 100x sudi..cukuplah jumpe lain kali.

No comments:

Post a Comment