Saturday, November 09, 2013

Happy Birthday, ADEQ

http://www.bestbirthdaywishes.net/wp-content/uploads/2012/01/21st-Birthday-107.jpg

terima kasih untuk,

mengekalkan senyuman dihati saya,
mengekalkan tawa dibibir saya,
mengekalkan rindu dihati saya.

dan kadang-kadang,
mengundang kesedihan dihati saya,
mengalirkan tangis dipipi saya,
mensentapkan perasaan saya.

mohon maaf juga untuk,

setiap kata yang terucap,
setiap perkataan yang tertulis,
setiap hati yang berprasangka,
setiap laku yang merimaskan,
setiap tawa yang membingitkan,
setiap apa jua yang pernah mengguriskan.

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN YANG KE-21 TAHUN,
- afiqah nadzirah hanif -
 
semoga diberkati,
setiap hembus nafas yang dihela,
setiap gerak laku yang dibuat,
setiap kiraan umur yang bertambah,
setiap langkah yang diatur,
juga setiap apa jua yang mendatang.

salam kemanisan penuh kasih sayang, AQAK.

“A birthday is a time to reflect on the year gone by, but to also set your goals for the upcoming year” - Catherine Pulsifer.

No comments:

Post a Comment