Saturday, April 09, 2011

:: hidup ::

Ku tulis rahsia terindah. . . 
hidup memberikan aku harapan saat berlari, hidup juga memberi aku pandangan dalam bernafas
tersadung dalam sebuah bayangan tidak seperti tersungkur dalam sebuah harapan.

Aku takut untuk terbang. Namun, aku harus membuat sayap yang tak harus aku patahkan.
aku merasa semua ini hanya sebuah bayangan. " Ini bukan aku.." seakan kata-kata itu terlontar dalam hatiku kerana aku tidak mahu pergi dalam bayangan ini.

Tangis lebih baik dari diam
tertawa tidak memberikan aku kebahagiaan
senyum tak seindah dari sebuah kenangan
mimpi lebih memberikan aku tantangan

Aku tidak sanggup untuk berbicara... aku tidak sanggup untuk diam... aku juga tidak sanggup untuk bersedih dalam sebuah perasaan yang aku pendam.

Mimpiku kini telah terwujudkan... kasih sayang... memberikan aku sebuah semangat dan angan-angan
hidupku kini memberikan aku harapan... biar aku tidak terbang setinggi burung tapi aku tetap mampu menggapai bintang dilangit demi melengkapkan sebuah kehidupan.


No comments:

Post a Comment